HOKO Breeding
HOKO Breeding is dé veredelaar van exclusieve hortensia’s, bekend om kwaliteit, levensduur en kleur. Het is een krachtenbundeling van Horteve Breeding en Kolster, die samen al meer dan 70 jaar veredelingservaring hebben. Hoko staat vooraan in de ontwikkelingsketen en is gespecialiseerd in het leveren van topkwaliteit hortensia's.
HOKO Breeding, Corporate identity
2022 | We begonnen het branding proces met een merksessies om samen met eigenaren Wouter den Hollander en Matthieu Eveleens en marketingmanager Sandra van der Knaap de merkwaarden in kaart te brengen en de juiste positionering te kiezen.
Vervolgens creëerde ik op basis van de merkkaders de gloednieuwe merkuitstraling. Het logo visualiseert de zon en de horizon, voor de fotografie kozen we de Japandi stijl, strak, minimalistisch maar wel in de herkenbare blauwe huisstijl kleur. De stijl heb ik doorgevoerd in diverse communicatie uitingen, de jaarlijkse beursstands, het brandboek en folders.




Projectdetails
Marketing | Sandra Vijverberg - van der Knaap, Fleurt Marketing
Gecreërd door Mangoa | Stijlsessie, design kaders, corporate design (logo en uitstraling), brochure, vlag, beursstand uitstraling en fotografie concept.
Fotografie | Boudewijn Boer, Photos by Bo
Styling | Ellen Haasdijk
Website | Didier Brouwers, Didjee