Magical hortensia's zijn de mooiste en meest kwalitatieve tuin- en kamerhortensia’s die er zijn. Alleen de allerbeste toprassen komen in aanmerking voor deze lijn. De Magical hortensia kenmerkt zich door een uitstekende houdbaarheid en prachtige bloemverkleuringen.
Mangoa maakte het ontwerp voor het complete POS pakket voor de tuincentra. Van tuintafel-concept tot posters. Waarbij we de verkleurende eigenschap van de Magical hortensia's ook hier visueel in beeld brengen door middel van het door Mangoa ontwikkelde ton-sur-ton concept.
Mangoa heeft voor Magical het complete merktraject mogen oppakken. We zijn begonnen met het in kaart brengen van de merkstrategie. Na een aantal strategische sessies hebben we de waarden, smaak- en stijlgroepen en USPs van het product vastgelegd. Met die focus zijn we het gestart met het ontwerpen van het nieuwe Magical logo en de huisstijl. De nieuwe stijl geeft visueel uiting aan de verkleurende eigenschap van de Magical hortensia's. Dat vormde de basis voor de huisstijl-ingrediënten en het ton-sur-ton concept. Een consistente merkuitstraling op alle communicatie-middelen. Van folder tot website. Van beursstand tot POS materiaal.
Voor de Magical kamerhortensia's ontwikkelde Mangoa samen met Fleurt Marketing een speciale cadeauverpakking die benadrukt dat de Magical hortensia een prachtig cadeau is. De verpakking is een opengewerkte potcover met bijpassend label.
Helemaal retail-ready en een kant-en-klaar cadeau voor de consument.
Mangoa kreeg de vraag om een patroondessin te maken van een hortensia dat als basis dient voor diverse tuinartikelen. Het patroon is in aquarel gemaakt, met de twee meest prominente hortensia kleuren, roze en blauw.
Mangoa ontwikkelde de Magical garden-lijn, om zo voor Magical hydrangea een nog prominentere plek te verkrijgen op de winkelvloer. I.s.m. Romeo Sommers en PLUK! communicatie.
Mangoa ontwikkelde een aantal Magical producten, om zo voor Magical hydrangea een nog prominentere plek te verkrijgen op de winkelvloer. I.s.m. Romeo Sommers en PLUK! communicatie.