Magical Hydrangea

Magical hortensia's zijn de mooiste en meest kwalitatieve tuin- en kamerhortensia’s die er zijn. Alleen de allerbeste toprassen komen in aanmerking voor deze lijn. De Magical hortensia kenmerkt zich door een uitstekende houdbaarheid en prachtige bloemverkleuringen.

Cadeauverpakking

2017 |  Voor de Magical kamerhortensia's ontwikkelde Mangoa samen met Fleurt Marketing een speciale cadeauverpakking die benadrukt dat de Magical hortensia een prachtig cadeau is. De verpakking is een opengewerkte potcover met bijpassend label. Helemaal retail-ready en een kant-en-klaar cadeau voor de consument.

KLANT AAN HET WOORD

"Toen we in 2013 startten met het neerzetten van het merk Magical Hydrangea, was Angela vanaf het begin af aan onze partner-in-crime. Wat begon met de vraag naar het ontwikkelen van het productlabel en de pot van dit bijzondere ras, is het uitgegroeid tot een intensieve samenwerking waarbij we Angela als sparringpartner inzetten binnen de uitdagingen van het merk als het gaat om stijl en doorvoering daarvan. We hebben aan Angela een hele fijne partner als het gaat om strategisch merkdenken, het up-to-date houden van de stijl, maar ook als het gaat om out of the box ideeen. Angela is super creatief, toegankelijk, heeft veel oog voor detail, is stijl-vast, professioneel en snel in reactie. Precies wat een A-merk (en het bijbehorende marketingteam, dat ondertussen is ontstaan) nodig heeft!"

Sandra Vijverberg - van der Knaap
Fleurt Marketing

Magical Hydrangea, Retail concept

2020 | Mangoa maakte het ontwerp voor het complete POS pakket voor de tuincentra. Van tuintafel-concept tot posters. Waarbij we de verkleurende eigenschap van de Magical hortensia's ook hier visueel in beeld brengen door middel van het door Mangoa ontwikkelde ton-sur-ton concept.

Magical Hydrangea, Merkidentiteit

2020 | Mangoa heeft voor Magical het complete merktraject mogen oppakken. We zijn begonnen met het in kaart brengen van de merkstrategie. Na een aantal strategische sessies hebben we de waarden, smaak- en stijlgroepen en USP's van het product vastgelegd. Met die focus zijn we gestart met het ontwerpen van het nieuwe Magical logo en de huisstijl. De nieuwe stijl geeft visueel uiting aan de verkleurende eigenschap van de Magical hortensia's. Dat vormde de basis voor de huisstijl-ingrediënten en het ton-sur-ton concept. Een consistente merkuitstraling op alle communicatie-middelen. Van folder tot website. Van beursstand tot POS materiaal.

Projectdetails

Marketing | Linda Schenkeveld en Sandra Vijverberg - van der Knaap

Gecreërd door Mangoa | Strategisch design kader, merkidentiteit, ton-sure-ton concept, brochure, visitekaartje, P.O.S. materialen, beursstand-concept, verpakking, labels en huisstijlhandboek.

Fotografie en styling | Natural styling, Dorien van den Berg