Magical Hydrangea

Magical hortensia's zijn de mooiste en meest kwalitatieve tuin- en kamerhortensia’s die er zijn. Alleen de allerbeste toprassen komen in aanmerking voor deze lijn. De Magical hortensia kenmerkt zich door een uitstekende houdbaarheid en prachtige bloemverkleuringen.

Merkidentiteit

2020 | Mangoa heeft voor Magical het complete merktraject mogen oppakken. We zijn begonnen met het in kaart brengen van de merkstrategie. Na een aantal strategische sessies hebben we de waarden, smaak- en stijlgroepen en USP's van het product vastgelegd. Met die focus zijn we gestart met het ontwerpen van het nieuwe Magical logo en de huisstijl. De nieuwe stijl geeft visueel uiting aan de verkleurende eigenschap van de Magical hortensia's. Dat vormde de basis voor de huisstijl-ingrediënten en het ton-sur-ton concept. Een consistente merkuitstraling op alle communicatie-middelen. Van folder tot website. Van beursstand tot POS materiaal.

Ontwerp, huisstijl, corporate identity, design, Mangoa, Magical, Hydrangea, Boskoop, logo
Ontwerp, huisstijl, corporate identity, design, Mangoa, Magical, Hydrangea, Boskoop, logo
Ontwerp, huisstijl, corporate identity, design, Mangoa, Magical, Hydrangea, Boskoop, logo
Ontwerp, huisstijl, corporate identity, design, Mangoa, Magical, Hydrangea, Boskoop, logo
Ontwerp, huisstijl, corporate identity, design, Mangoa, Magical, Hydrangea, Boskoop, logo
Ontwerp, huisstijl, corporate identity, design, Mangoa, Magical, Hydrangea, Boskoop, logo

Magical Hydrangea

In opdracht van | Magical Hydrangea

Gecreërd door Mangoa | Strategisch design kader, merkidentiteit, ton-sure-ton concept, brochure, visitekaartje, P.O.S. materialen, beursstand-concept, verpakking, labels en huisstijlhandboek.

Samen met:
Marketing
 | Linda Schenkeveld en Sandra Vijverberg
Fotografie en styling | Natural styling, Dorien van den Berg

Magical Hydrangea, Retail concept

2020 | Mangoa maakte het ontwerp voor het complete POS pakket voor de tuincentra. Van tuintafel-concept tot posters. Waarbij we de verkleurende eigenschap van de Magical hortensia's ook hier visueel in beeld brengen door middel van het door Mangoa ontwikkelde ton-sur-ton concept.

POS materiaal, ontwerp, retail, tuincentrum, hortensia, hydrangea, Boskoop
POS materiaal, label, ontwerp, retail, tuincentrum, hortensia, hydrangea, Boskoop
POS materiaal, label, ontwerp, retail, tuincentrum, hortensia, hydrangea, Boskoop
POS materiaal, ontwerp, retail, tuincentrum, hortensia, hydrangea, Boskoop
POS materiaal, ontwerp, retail, tuincentrum, hortensia, hydrangea, Boskoop
POS materiaal, ontwerp, retail, tuincentrum, hortensia, hydrangea, Boskoop
POS materiaal, ontwerp, retail, tuincentrum, hortensia, hydrangea, Boskoop

Magical Hydrangea, Cadeauverpakking

2017 |  Voor de Magical kamerhortensia's ontwikkelde Mangoa samen met Fleurt Marketing een speciale cadeauverpakking die benadrukt dat de Magical hortensia een prachtig cadeau is. De verpakking is een opengewerkte potcover met bijpassend label. Helemaal retail-ready en een kant-en-klaar cadeau voor de consument.