Bos

Bos. kweekt al ruim 125 jaar met veel plezier bloemen en planten op Westlandse bodem. Zij zijn echte kwekers. Dat zit in ons DNA, al vijf generaties lang. Ooit begon het familiebedrijf met het telen van freesia’s, en sinds twintig jaar zijn we ook specialist in het grootbrengen van exclusieve orchideeën van topkwaliteit.

Bos, Corporate Identity

2023 | We begonnen met een merksessies om de stijlkaders van Bos. in kaart te brengen en de juiste positionering te kiezen. Nuchter en minimalistisch, maar ook gedurft en het anders durven doen.

Vervolgens creëerde ik op basis van de merkkaders de gloednieuwe corporate identity. Het woordmerk is strak en minimalistisch. De roze stip geeft het accent en vormt het speelse element op de webiste. De nieuwe stijl is doorgevoerd op diverse communicatie uitingen en pandbelettering.

PROJECTDETAILS

Branddesign | Stijlsessie, design kaders, visuele identiteit (logo en huisstijl), stijlgids, huisstijlmiddelen zoals pandbelettering, vrachtwagen ontwerp, verpakking, labels en fotografie concept.

Marketing & communicatie | Esther van den Bos