Chef Fleur

Medinilla verpakking

2016 | Voor de prachtige medinilla’s werd een luxe verpakking ontwikkeld, waarbij de planten nog beter tot hun recht komen. Omdat de indrukwekkende roze bloemen in de winkel nog niet volledig zichtbaar zijn, adviseerde Mangoa om een label te ontwikkelen dat de bloem in bloei op ware grootte laat zien. Zo ziet de consument hoe prachtig deze bloem bij hen thuis wordt.

Chef Fleur, Huisstijl

2016 | Chef Fleur is het kwaliteitsmerk medinilla's. De sterrenkoks van Kwekerij van Leeuwen bereiden de prachtigste specialiteiten. Graag schotelen zij u hun fraaiste medinilla’s van Chef Fleur voor: de Magnifica, Piccolini, Dolce Vita en Vino Rosso. Alleen de medinilla’s van de allerbeste, uniforme en constante kwaliteit verdienen de naam Chef Fleur.

Met het concept Chef Fleur wordt de vergelijking gemaakt met een sterrenrestaurant waar topkoks de lekkerste gerechten bereiden van de beste kwaliteit. Dit komt naar voren in het gehele huisstijl en alle uitingen die Mangoa maakte.

Projectdetails

Opdrachtgever |  Marjolein van Leeuwen

Gecreërd door Mangoa | Logo, huisstijl, patroondessin, brochure, luxe verpakking en bijzondere relatiegeschenken.

Marketing & trends | TrendLogic

Beursstand |  Maakmeester