Opti-flor Concept
Opti-flor is één van de meest toonaangevende orchideeënkwekerijen in Europa. Het familiebedrijf gelooft in plantconcepten waar alles tot in de details klopt. De producten staan in de etalage bij de beste bloemisten van Europa. Al meerdere jaren geef ik vorm aan alle uitingen van dit A-merk.
Diensten: Huisstijl en visuele uitstraling | Product branding & verpakkingslijnen | Vormentaal | Wagenpark | In- & outdoorsigning | P.O.S. materiaal | On- & offline media | Merkboek
Bellissimo Giftbox
Restyle van het logo van en de cadeauverpakking voor de Bellissimo-orchidee. De Bellissimo combineert de schoonheid van de orchidee met het weelderige karakter van een exclusief boeket bloemen. Superleuk om het design te mogen maken voor de giftbox van deze luxe bloemenpracht.
Branding alle Opti-flor producten
In opdracht van Opti-flor ontwierp ik alle concepten, van de ontwikkeling van het conceptlogo tot het productlabel en de bijbehorende verpakking. Met ieder van de 22 conceptuitstralingen accentueer ik het unieke van het product.
Aromio Productbranding
Merkidentiteit Aromio. Ontwerpen van het logo, de uitstraling en het verpakkingsontwerp. De sierlijke letters van het woordmerk en het diffuserflesje als beeldmerk accentueren het geurende aspect van deze heerlijk ruikende orchideeënsoorten.
Boquetto
Moeite met kiezen tussen een orchidee en een boeket bloemen? De Boquetto is een schitterend plantboeket met tientallen pastelkleurige kleine bloemen. Ik verzorgde het ontwerp van de conceptnaam en de verpakkingslijn.
Boquetto
In opdracht van | Opti-flor
Gecreërd door Mangoa | Boquetto conceptlogo en ontwerp verpakkingslijn
Samen met:
Organisatie: Peter van der Voort, RoyalFloraHolland
Brand & Trend: TrendLogic
Drukker: Alverpak