Met een teeltoppervlakte van vijftien hectare behoort SV.CO tot één van de grootste bloeiende potplantenkwekerijen van Nederland en is de grootste leverancier van kalanchoës, potchrysanten, potlisianthussen, poinsettia’s (kerststerren) en primula’s. Ze bieden net als de dagelijkse warme bakker elke dag een vers, vrolijk en veelzijdig assortiment. Ambachtelijk geproduceerd, voor ieder seizoen of feestdag een speciaal product!
Voor SV.CO mocht Mangoa de nieuwe huisstijl ontwerpen. Ook heeft Mangoa (in opdracht van Royal FloraHolland en i.s.m. TrendLogic) de vele verpakkingslijnen van SV.CO ontwikkeld.
Verpakking Celosia Tasty Twist
SV.CO houdt wel van vrolijkheid en een feestje!!
Voor SV.CO bedacht en ontwierp ik deze vrolijke slinger in de herkenbare SV.CO uitstraling.
Ontwerp paaspatroon voor het paascadeau en in de SV.COurant.
Ontwerp kerstpatronen voor o.a. de keramiek-lijn voor de kerststerren van SV.CO, in hun herkenbare vrolijke uitstraling.
De mooiste botanische kalanchoës, die vind je in de 'Green BY.CO' lijn van SV.CO. Deze lijn richt zich op de consument die houd van groene planten, easy-care producten en een urban-jungle lifestyle. Maar wel met de herkenbare 'gezellige' uitstraling van SV.CO. De Green BY.CO lijn is niet alleen een plant, maar een totaalconcept, helemaal retail-ready.
Ontwerp voor de Made by CO retailpot voor mini-kerststerren en diverse kerstster verpakkingen voor de retail.
Design keramiek potje voor de poinsettia (kerstster) in de herkenbare SV.CO uitstraling.
De mooiste plantcadeautjes, die vind je bij de 'Made by Co' productlijn van SV.CO. Deze lijn richt zich op de consument en creëert beleving bij de plant. Een consument die niet alleen een plant koopt maar een echt cadeautje.
In 2011 verzorgde Mangoa i.s.m. Trendlogic de eerdere huisstijl van SV.CO. Dit was zo'n groot succes dat andere bedrijven in de sierteeltsector een soortgelijke stijl inzetten. Een goed moment om de volgende stap te zetten voor SV.CO. In een vlotte tekenstijl heeft Mangoa een patroon ontwikkeld voor alle communicatie-uitingen van het bedrijf, waaronder de website, de verpakkingslijnen, pandbelettering en het wagenpark.
Ontwerp dienblad
In lijn met de nieuwe corporate uitstraling voor SV.CO, maakte Mangoa in een vlotte tekenstijl het ontwerp voor de vrachtwagens.
Passend bij de vernieuwde huisstijl ontwikkelde we een nieuwe lijn kraft bloemenhoezen. Deze lijn onderstreept nog meer het duurzame karakter van de Made by Co planten en straalt tegelijk vrolijkheid en gezelligheid uit.
SV.CO kweekt al 50 jaar potchrysanten. Vanwege dit bijzondere jubileum heeft Mangoa een exclusieve jubileumverpakking ontwikkeld voor de potplanten van SV.CO.
Met dit product koopt de consument niet zomaar een plant, maar een prachtig cadeau. Dit was het uitgangspunt voor de ontwikkeling van de verpakkingslijn voor de schalen van de potkalanchoë. Deze 'cadeautjes' zijn inmiddels door heel Europa verkrijgbaar.
Eerder ontwierpen we de gehele 'Made by CO' productlijn. Voor de geplozen potchrysantenlijn 'Majstro' heeft Mangoa een luxe potcover ontworpen, speciaal voor de Russische markt. Met deze Majstro verpakking onderscheidt deze geplozen potchrysant, met haar bijzonder grote bloemen, zich van het gangbare assortiment.
SV.CO bied net als de dagelijkse warme bakker elke dag een vers, vrolijk en veelzijdig assortiment. Ambachtelijk geproduceerd, voor ieder seizoen of feestdag een speciaal product! En daar hoort natuurlijk zo'n vrolijk koekblik bij als relatiegeschenk.
Mangoa verzorgde de nieuwe huisstijl van SV.CO. Met deze compleet nieuwe uitstraling is SV.CO klaar om zich te richten op de internationale potplantenmarkt. Mangoa maakte i.s.m. Royal FloraHolland en TrendLogic alle communicatiemiddelen, zo ook het opvallende ontwerp van het wagenpark.