SV.CO

Met een teeltoppervlakte van vijftien hectare behoort SV.CO tot één van de grootste bloeiende potplantenkwekerijen van Nederland en is de grootste leverancier van kalanchoës, potchrysanten, potlisianthussen, poinsettia’s (kerststerren) en primula’s. Ze bieden net als de dagelijkse warme bakker elke dag een vers, vrolijk en veelzijdig assortiment. Ambachtelijk geproduceerd, voor ieder seizoen of feestdag een speciaal product!

Voor SV.CO mocht Mangoa de nieuwe huisstijl ontwerpen. Ook heeft Mangoa (in opdracht van Royal FloraHolland en TrendLogic) de vele verpakkingslijnen van SV.CO ontwikkeld.

SV.CO

Kerst keramiek, 2018

Ontwerp keramiek-lijn voor de kerststerren van SV.CO, in hun herkenbare vrolijke uitstraling.

SV.CO

Green BY.CO, 2018

De mooiste botanische kalanchoës, die vind je in de 'Green BY.CO' lijn van SV.CO. Deze lijn richt zich op de consument die houd van groene planten, easy-care producten en een urban-jungle lifestyle. Maar wel met de herkenbare 'gezellige' uitstraling van SV.CO. De Green BY.CO lijn is niet alleen een plant, maar een totaalconcept, helemaal retail-ready.

SV.CO

Kerstster verpakking, 2017

Ontwerp kerstster potjes Made by CO van SV.CO

SV.CO

Kerst keramiek, 2017

Design keramiek potje voor de poinsettia (kerstster) in de herkenbare SV.CO uitstraling.

SV.CO

Made by CO collectie, 2017

De mooiste plantcadeautjes, die vind je bij de 'Made by Co' productlijn van SV.CO. Deze lijn richt zich op de consument en creëert beleving bij de plant. Een consument die niet alleen een plant koopt maar een echt cadeautje.

SV.CO

Corporate stijl, 2017

In 2011 verzorgde Mangoa i.s.m. Trendlogic de eerdere huisstijl van SV.CO. Dit was zo'n groot succes dat andere bedrijven in de sierteeltsector een soortgelijke stijl inzetten. Een goed moment om de volgende stap te zetten voor SV.CO. In een vlotte tekenstijl heeft Mangoa een patroon ontwikkeld voor alle communicatie-uitingen van het bedrijf, waaronder de website, de verpakkingslijnen, de entree van het pand en het wagenpark.

SV.CO

Wagenpark, 2017

In lijn met de nieuwe corporate uitstraling voor SV.CO, maakte Mangoa in een vlotte tekenstijl het ontwerp voor de vrachtwagens.

SV.CO

Kraft verpakking, 2017

Passend bij de vernieuwde huisstijl ontwikkelde we een nieuwe lijn kraft bloemenhoezen. Deze lijn onderstreept nog meer het duurzame karakter van de Made by Co planten en straalt tegelijk vrolijkheid en gezelligheid uit.

SV.CO

Jubileum verpakking, 2015

SV.CO kweekt al 50 jaar potchrysanten. Vanwege dit bijzondere jubileum heeft Mangoa een exclusieve jubileumverpakking ontwikkeld voor de potplanten van SV.CO.

SV.CO

SV.Cadeau, 2015

Met dit product koopt de consument niet zomaar een plant, maar een prachtig cadeau. Dit was het uitgangspunt voor de ontwikkeling van de verpakkingslijn voor de schalen van de potkalanchoë. Deze 'cadeautjes' zijn inmiddels door heel Europa verkrijgbaar.

SV.CO

Verpakkingslijn Rusland, 2013

Eerder ontwierpen we de gehele 'Made by CO' productlijn. Voor de geplozen potchrysantenlijn 'Majstro' heeft Mangoa een luxe potcover ontworpen, speciaal voor de Russische markt. Met deze Majstro verpakking onderscheidt deze geplozen potchrysant, met haar bijzonder grote bloemen, zich van het gangbare assortiment.

SV.CO

Koektrommel, 2011

SV.CO bied net als de dagelijkse warme bakker elke dag een vers, vrolijk en veelzijdig assortiment. Ambachtelijk geproduceerd, voor ieder seizoen of feestdag een speciaal product! En daar hoort natuurlijk zo'n vrolijk koekblik bij als relatiegeschenk.

SV.CO

Wagenpark, 2011

Mangoa verzorgde de nieuwe huisstijl van SV.CO. Met deze compleet nieuwe uitstraling is SV.CO klaar om zich te richten op de internationale potplantenmarkt. Mangoa maakte i.s.m. Royal FloraHolland en TrendLogic alle communicatiemiddelen, zo ook het opvallende ontwerp van het wagenpark.