SV.CO is één van de grootste bloeiende potplantenkwekerijen van Nederland en is de grootste leverancier van Kalanchoës, potchrysanten, Poinsettia’s (kerststerren) en primula’s

Diensten: Merkdesign | Logo en huisstijl | Patroonontwerp | Merkidentiteit | Vrachtwagenontwerp | Brochure | Verpakkingslijn | Implementatie

2011

Koekblik

SV.CO biedt net als de dagelijkse warme bakker elke dag een vers, vrolijk en veelzijdig assortiment. Ambachtelijk geproduceerd, voor ieder seizoen of feestdag een speciaal product! En daar hoort natuurlijk zo'n vrolijk koekblik bij als relatiegeschenk. Super leuk dat ik het ontwerp mocht maken.

Koekblik, koektrommel, ontwerp, patroon, design, SVCO, Made by CO, De Lier, Westland, corporate identity, huisstijl, beursstand, Mangoa
Koekblik, koektrommel, ontwerp, patroon, design, SVCO, Made by CO, De Lier, Westland, corporate identity, huisstijl, Mangoa
Koekblik, koektrommel, ontwerp, patroon, design, SVCO, Made by CO, De Lier, Westland, corporate identity, huisstijl
Koekblik, koektrommel, ontwerp, patroon, design, SVCO, Made by CO, De Lier, Westland, corporate identity, huisstijl, beursstand, Mangoa
2021

SV.CO, Gepersonaliseerde slinger

SV.CO houdt wel van vrolijkheid en een feestje! Voor SV.CO bedacht en ontwierp ik deze vrolijke slinger in de eerder ontwikkelde herkenbare SV.CO uitstraling. Zo wordt ieder feestje onvergetelijk.

Huisstijl, illustratie, SVCO, De Lier, Westland, ontwerp, slinger, design, Mangoa
Huisstijl, illustratie, SVCO, De Lier, Westland, ontwerp, slinger, design, Mangoa
Huisstijl, illustratie, SVCO, De Lier, Westland, ontwerp, slinger, design, Mangoa
Huisstijl, illustratie, SVCO, De Lier, Westland, ontwerp, slinger, design, Mangoa
2017

SV.CO, Corporate stijl

In 2011 verzorgde Mangoa i.s.m. Trendlogic de eerdere huisstijl van SV.CO. Dit was zo'n groot succes dat andere bedrijven in de sierteeltsector een soortgelijke stijl inzetten. Een goed moment om de volgende stap te zetten voor SV.CO. In een vlotte tekenstijl heeft Mangoa een patroon ontwikkeld voor alle communicatie-uitingen van het bedrijf, waaronder de website, de verpakkingslijnen, pandbelettering en het wagenpark.

Patroon, design, dessin, huisstijl, illustraties, Mangoa, SVCO, De Lier, Westland, ontwerp, brochure
Patroon, design, dessin, huisstijl, illustraties, Mangoa, SVCO, De Lier, Westland, ontwerp
Patroon, design, dessin, huisstijl, illustraties, Mangoa, SVCO, De Lier, Westland, ontwerp
Patroon, design, dessin, huisstijl, illustraties, Mangoa, SVCO, De Lier, Westland, ontwerp, vrachtwagen
2017

SV.CO, Dienblad

SV.CO ziet zichzelf als de cateraar en bakker van vers, vrolijk en veelzijdig potplanten assortiment. Ambachtelijk geproduceerd, voor ieder seizoen of feestdag een speciaal product! Wat een leuk dienblad, als relatiegeschenk, mocht ik voor hen ontwerpen.

2011

SV.CO, Wagenpark

Mangoa maakte i.s.m. Royal FloraHolland en TrendLogic alle communicatiemiddelen, zo ook het opvallende ontwerp van het wagenpark.

2011

SV.CO, Logo en huisstijl

Mangoa maakte het vernieuwende ontwerp van de huisstijl van SV.CO. Met het nieuwe logo en compleet nieuwe uitstraling is SV.CO klaar om zich te richten op de internationale potplantenmarkt. Mangoa maakte i.s.m. het marketingteam het ontwerp van alle corporate communicatiemiddelen en verpakkingen.

Logo, ontwerp, design, corporate identity, SVCO, De Lier, Westland, Mangoa, branding
Logo, ontwerp, design, corporate identity, SVCO, De Lier, Westland, Mangoa, branding
Logo, ontwerp, design, corporate identity, SVCO, De Lier, Westland, Mangoa, branding
Logo, ontwerp, design, corporate identity, SVCO, De Lier, Westland, Mangoa, branding
Logo, ontwerp, design, corporate identity, SVCO, De Lier, Westland, Mangoa, branding
Logo, ontwerp, design, corporate identity, SVCO, De Lier, Westland, Mangoa, branding
Logo, ontwerp, design, corporate identity, SVCO, De Lier, Westland, Mangoa, branding

SV.CO Huisstijl

In opdracht van | Arie Strijbis, SVCO en Peter van der Voort, Royal FloraHolland

Gecreërd door Mangoa | Merkdesign, logo en huisstijl ontwerp, patroon ontwerp, illustraties, website ontwerp, (vracht)wagen ontwerp, brochure's, visitekaartje, pandbelettering, beursstand belettering en de verpakkingslijnen.

Samen met:
Organisatie
 | Peter van der Voort, Royal FloraHolland
Marketing & Trends | Trendlogic
Beursstand | Maakmeester
Auto- en pandbelettering | Tiptop reclame
Websitebouw | Feits

2022

SV.CO, Corporate identity

In 2011 ontwikkelde Mangoa het logo en de huisstijl van SV.CO. Dit was zo'n groot succes dat andere bedrijven in de sierteeltsector een soortgelijke stijl inzetten. Een goed moment om de volgende stap te zetten voor SV.CO. Mangoa maakte een patroon in vlotte tekenstijl, gecombineerd met bloemfoto's voor alle communicatie-uitingen van het bedrijf, waaronder de website, de verpakkingslijnen, pandbelettering en het wagenpark.

huisstijl, ontwerp, logo, patroon, dessin, Westland, De Lier, SVCO, Mangoa
huisstijl, ontwerp, logo, patroon, dessin, Westland, De Lier, SVCO, Mangoa
huisstijl, ontwerp, logo, patroon, dessin, Westland, De Lier, SVCO, Mangoa
huisstijl, ontwerp, logo, patroon, dessin, Westland, De Lier, SVCO, Mangoa
huisstijl, ontwerp, logo, patroon, dessin, Westland, De Lier, SVCO, Mangoa
huisstijl, ontwerp, logo, patroon, dessin, Westland, De Lier, SVCO, Mangoa

SV.CO update

In opdracht van | Jelle Strijbis en Martijn Vreugdenhil, SVCO

Gecreërd door Mangoa | Huisstijl update, patroon ontwerp, (vracht)wagen ontwerp, brochure's, waterfles, notitieblok, visitekaartje, beursstand belettering en de verpakkingslijnen.

Samen met:
Marketing
 | Mike Broch
Brand & Trend | Trendlogic
Beursstand | Maakmeester
Autobelettering | Tiptop reclame