Magical hortensias are the most attractive and highest quality garden and indoor hortensias there are. Only the very best breeds may be included in this line. The Magical Hortensia is known for its long shelf-life and beautiful colourful petals.
Mangoa maakte het ontwerp voor het complete POS pakket voor de tuincentra. Van tuintafel-concept tot posters. Waarbij we de verkleurende eigenschap van de Magical hortensia's ook hier visueel in beeld brengen door middel van het door Mangoa ontwikkelde ton-sur-ton concept.
Mangoa heeft voor Magical het complete merktraject mogen oppakken. We zijn begonnen met het in kaart brengen van de merkstrategie. Na een aantal strategische sessies hebben we de waarden, smaak- en stijlgroepen en USPs van het product vastgelegd. Met die focus zijn we het gestart met het ontwerpen van het nieuwe Magical logo en de huisstijl. De nieuwe stijl geeft visueel uiting aan de verkleurende eigenschap van de Magical hortensia's. Dat vormde de basis voor de huisstijl-ingrediƫnten en het ton-sur-ton concept. Een consistente merkuitstraling op alle communicatie-middelen. Van folder tot website. Van beursstand tot POS materiaal.
Mangoa and Magical joined forces to develop special gift packaging for the indoor hortensias. The packaging is an open pot cover with a stylish label. The plants are completely retail-ready and are an off-the-shelf gift for consumers. And what a fabulous gift these Magical Hortensias are!
Mangoa kreeg de vraag om een patroondessin te maken van een hortensia dat als basis dient voor diverse tuinartikelen. Het patroon is in aquarel gemaakt, met de twee meest prominente hortensia kleuren, roze en blauw.
Magical Hydrangea is working hard to gain an even more prominent place in sales channels like garden centres. Its hardware line is an important part of its strategy. Mangoa designed the pattern that served as the basic design for the hardware line. The pattern is an aquarelle design featuring the two most common colours of the hortensia, pink and blue.
Mangoa ontwikkelde een aantal Magical producten, om zo voor Magical hydrangea een nog prominentere plek te verkrijgen op de winkelvloer. I.s.m. Romeo Sommers en PLUK! communicatie.